perjantai 2. syyskuuta 2011

Uudet päitset olis jees!

Remonttisuitset
Ekalla kerralla ku olin Väinölän Maijan valmennuksessa ni hän huomas Kepan peräänannon muodosta, että Kerttu pistää kielen kuolaimen päälle! Niin siis.. Kerttu voi välillä mennä sellaisessa muodossa, että sen pää on etujalkojen välissä kun se ei jaksa kantaa itseään. No, mutta en tiennyt aikasemmin mitään tästä kielijutusta ja hyvä kun sain tietää, nimittäin nyt kun Maija on neuvonu mua ratsastuksen kanssa ja pyysi kokeilemaan remonttiturparemmiä normin alaturpahihnan sijaan niin Kerttu kulkee nyt paljon paremmin! Se imee nyt paremmin kuolainta, vaikka se vaihtaakin välillä kielen paikan, mutta oon kuitenki saannu sen menee paljon korkeemmassa muodossa niin, että se myös oikeasti kantaa itseään.
                  Niin vaihdettiin päitsiin tollanen remonttiturpahihna, mutta se on musta ja päitset on ruskeet ni ei oo kivat. Ja nyt kun ollaan oikeesti kokeiltu et toi turpahihna toimii ni kävin Hööksin sivuilla ja löysin aikas kivat remonttisuitset, jotka voisin ostaa Kertulle. :)

Sen ratsastustauon aikana, josta jo ekassa postauksessa mainitsinkin Kertulta lähti aika paljon selkälihaksia ja nyt olis sitten tarkotus saada ne takasin ja vielä enemmänkin. Nyt kun tiiän miten päin mun pitää sitä ratsastaa niin eiköhän ne sieltä kohta ala tulemaan. :D Pitää nyt ainakin alussa tehdä paljon töitä omien jalkojen kanssa ja huolehtia siitä, että Kerttu kantaa oman selkänsä ja käyttää takajalkojaan. Että jos mä nyt ns. kannan sitä jaloillani ni jossain vaiheessa sillä olis niin paljon voimaa, että se jaksais kantaa mua niinku sen tarkotus oikeesti olis. :D Toivottavasti saitte edes jotain selvää mun höpötyksistä, on aika hankalaa kirjoittaa kun tietää jo ite kaiken ja sit vahingossa hyppää joidenkin asioiden yli. :D Kyll tää täst viel paranee! Hahh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti