perjantai 23. syyskuuta 2011

Laukanvaihto harjoituksia puomeilla:

 Ulkoasusta infoa näin alkuun:

Olette varmaan jo huomanneet, että blogin ulkoasu on vaihtunut. :) Ei ole kyllä pysyvä, mutta vaihdoin sen näin väliaikaiseksi taustaksi kunnes keksin jonkun kivemman taustan. :D

Torstai:

Elikkä siis.. Eilen oltiin yhdessä tallilla mun siskon kanssa ja mun pyynnöstä Ansku sit suostu kuvaamaan mun ratsastusta. Harjoiteltiin laukanvaihtoja ja muutama hyvä vaihto saatiinkin. Kun Kerttu teki ensimmäisen puhtaan vaihdon olin niin innoissani, etten pystynyt jatkamaan enää seuraavalle puomille. Hehh :D Ja näistä kaikista kommelluksista mulla on viimein VIDEO matskua, joita laitan tänne heti kun saan jonkun opettamaan mua niiden lataamisessa. Luultavasti saan jonkin näköistä video materiaalia tänne jo Lauantaina, sillä Jasmin tulee meille ja voisin pyytää häntä opettamaan mulle ton videoiden lataamisen. No mutta niitä videoita odotellessa.. Niin laukanvaihdoissa mulla oli ongelmana se, että tein vaihtoavut jo ennen puomia niin Kerttu vaihtoi vain etupään laukan ja jo ennen puomia. Eli puomin jälkeen jatkettiinkin sujuvasti vastalaukkaa. Vaatii harjoitusta! :D Harjoitellaan tosiaan ensin noita vaihtoja puomien kanssa niin kauan kunnes ne alkaa sujua ja sitten vasta kokeillaan ilman puomeja. Ja jos harjoittelen yksin laukan vaihtoja teen niitä kavaleteilla, etten yksin ala säätämään liikaa.

Tänään eli Perjantai:

Tänään Kertulla on niin sanottu lepopäivä ja käyn vaan maastakäsin kävelyttää sen. Ja Kertun liikutuksen jälkeen menen kuudeksi kuvaamaan Jassun ja Nowan koulutuntia. Mulla taas on huomenna Maijan kouluvalmennus ja toivon, että joku pääsis munkin ratsastusta kuvaamaan. :D Odotan jo innoissani huomista valmennusta, koska me harjoitellaan ratsastamaan kangilla. :) Kertulla on ollut kanget jo pari vuotta, mutta ne ei ole ollut sen suuremmassa käytössä. Toivottavasti saadaan ne nyt sit enemmän käyttöön! Oon muuten miettiny nyt tämän mun kisa innostuksen myötä, että voisin mennä jossain välissä koulukilpailuihin. Olis varmaan aika hauskaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti