tiistai 20. syyskuuta 2011

Alvantallin seuraestekilpailut 18.9.2011

Puolentoista vuoden odotus palkittiin! Ensimmäiset kisani taas pitkään aikaan. :D Sää oli mitä parhain, aurinko paistoi ja ponit tarkenivat ilman loimia. Hyppäsin 80 ja 90 cm luokat ja sijoituin molemmissa luokissa toiseksi. Jee! :D Kerttu oli tosi hyvä ja olen todella tyytyväinen molempiin ratoihin, olivathan ne ensimmäiset kisamme puoleentoista vuoteen! 

Mukana olivat myös Jasmin ja Nowa, jotka tulivat meidän kyydillä kisoihin. Jasmin ja Nowa menivät samat luokat kuin minä ja voittivat molemmat luokat. Ei tullut turha reissu! :) 
Ja tässä ollaankin jo Jassun kanssa etsiskelty seuraavia kisoja.
Jasmin ja Nowa/ Minä ja Kerttu
Unohdin piilarit kotiin ja joutusin laittamaan päähän nuo karmeat lasit, että näkisin jotain. Sen takia sutattu kuvista naamat sori :D
Tässä kuvia ensimmäisestä luokasta:
80 cm luokka meni ihan hyvin sinäänsä kun näin pitkästä aikaa ollaan taas kisoissa. Ensinnäkin mua jännitti ihan hirveesti ja kun oltiin ilmottauduttu jälkkäreinä niin olin toinen lähtijä ja siinä sitten tuli vähän kiire verkkailla, joka lisäs vielä enemmän mun jännitystä. Jännitys kuitenkin lakkas kun päästiin itse radalle. Jassu ratsasti mua ennen ni sain kattoo onneks yhen radan alle ennen kun mä menin radalle. Rata oli ihan sujuva, Kerttu vaan protestoi mun kädelle aina kun koitin ottaa sitä takasin kaarteissa. Uusinnassa varsinkin Kerttu viskoi päätänsä kun yritin kääntää tiukemmmin ja pitää samalla tuntumaa suuhun. No, mutta se on vaan yksi pieni asia, jota meidän tarvii nyt alkaa työstämään. :)

Rata oli ihan kiva, helppo muistaa ja uusinnoissa oli vaihtoehtoja tehdä, joko lyhyet tai pitkät tiet. Me kuitenkin tehtiin lyhyet tiet tai ainakin koitettiin. Kentän pohjakin oli hyvä kun oli niin hieno ilma. Tässä oli nyt jotain luettavaa alkuun ja pistän jossain vaiheessa lisää kuvia kisoista ja siitä 90 cm radasta. Ansku oli oikein meijän oma kuvaaja ja kuvia tosiaan löytyy paljon, joten lisäilen niitä tänne tällaisissa pienissä erissä. 

Ja niin.. sori pienestä postaustauosta mulla oli maanantaina ja tänään koe, joten keskittysin vain niihin enkä viittinyt tulla bloggailemaan. Huomenna vielä viimeinen koe vähään aikaan ja sitten pääsenkin taas rauhassa tänne postailemaan. :D


Saatiin ruusuke ja hieno pokaali

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti