torstai 1. syyskuuta 2011

PRETTY BIG LADYBUG

Kuva otettu: 28.8.2011
Heissan! En jaksanutkaan odotella tietokoneiden korjausta, vaan aloitin tän Kertun blogin nyt jo tällä miniläppärillä. :)

Pretty Big Ladybug, lempinimeltään "Kerttu" on 1999 syntynyt New forest poni tamma, joka on ollut mulla nyt viisi vuotta. Kerttu ostettiin mulle kisaponiksi ja kisasin sen kanssa 100- 110 cm luokkia. Kisaaminen jäi kuitenkin pitkälle tauolle kun Kerttu reväytti rintalihaksensa. Revähtymän parannuttua "Kepalla" jumittui selkä, mutta onneksi sekin saatiin kuntoon ja vajaan vuoden jälkeen Kerttu saatiin kuntoon ja pääsin taas valmennuksiin ja kilpailemaan.
                    Nyt kilpaileminen on jäännyt meidän osaltamme hyvin vähäiseksi, nimittäin emme ole kilpailleet tänä kautena kertaakaan. Kisaaminen jäi oikeastaan silloin kun tuotiin Kerttu meijän omalle tallille. Eikä pois jäännyt oikeastaan pelkkä kisaaminen vaan myös valmennukset! Kertusta tuli semmonen maastoilu polle. :D Tällä hetkellä Kerttu on yhdellä Tiinan tallilla, siellä on kenttä toisin kuin omalla tallillamme ja ollaan nyt treenailtu ihan kunnolla. Oon jo aika kauan halunnu mennä valmennuksiin ja muuutama viikko sit lupauduin menemään Väinölän Maijan kouluvalmennukseen ja oon käynny siellä jo kolme kertaa. :) Ja lisäksi oon suunnitellu meneväni johonkin kisoihin vielä tämän vuoden puolella :D  Kunhan saadaan taas kaikki maksut maksettua, ni päästään kisaamaan vaikka ihan leikkimielessä, mutta olis tosiaan kiva kun Kerttu varmaan tykkäis. :) No semmosta näin alkuun :D Hehh.. tällanen historian kertaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti